Friday, May 22, 2009

hantaran...

this week.. ada ja keja nak kena wat . hahaha. xda keja pepandai cari keja . xpa la , dah tau sikit2...boleh ja tlg . mcm ni.. awal bulan ari tu cikgu azmi dtg bg kad kawin anak dia nurul mardiyah nak kenduri . 2 3 hari lps tu, mak cik su tanya blh x , tlg buatkan hantaran utk nurul . aku pun ckp xpa ja . bawa sini barang yg nak buat hantaran . dari sehari ke sehari tertangguh nak buat hantaran . kenduri nurul 31/mei .smpi la this week kena gak la wat juga la dah xda masa dah. nak buat 9 jenis hantaran . mak cik su dah belikan kotak plastik . mmm... klu dia xbelikan lg kotak aku xnak guna kotak , ni dia dah belikan kotak mau x mau kena hias kotak ja la . kalau aku .. aku lbh suka ltk atas talam ja . klu nak beli kotak beli ja kotak yg keras sikit @ kotak rotan . ni mak cik su dah beli kotak plastik. tgk bunga pun xmeriah . ptg khamis tu juga aku blk keja aku paksa abg chik ngan nabilah temankan aku beli barang . aku beli bunga n ribbon baru . tema diaorg color gold . mak cik su belikan suma bunga color gold . aku tgk bunga tu x menarik . aku beli bunga lain, color marron + gold . ribbon plak aku amik color gold & off white . nati aku tayangkan hasil hantaran yg aku buat kan ...

No comments: