Sunday, September 6, 2009

card raya utk sahabat2ku..

salam suma... sedihnya nak tinggalkan ramadhan ni. ntah thn depan jumpa lg x ngan ramadhan ni. mcmna ngan ibadah ramadhan kali ni? mudah2an bertambah dari thn lps,insyaallah...
di bulan ramadhan yg mulia ini aku ingin merapatkan lagi tali silaturahim dgn sahabat2ku sekalian. untuk itu aku rasa nak buat sedikit kelainan . amalan ni dah jarang di buat sbb skrg kemudahan spt internet dan sms lbh d gemari . mungkin kerana cepat dan murah . tp bila di fikir2 .. xda sentimental value la. ia la xleh di pegang dan rasa . perasaan pun lain bila kita dpt kad yg di pos . jadi aku nak amik kesempatan raya kali ni nak bg kad raya pd kengkawan aku semua , insyaallah .
kepada kengkawanku sekalian.. jika tidak keberatan dan mahukan card raya buatan tangan ku, sila tinggalkan nama dan alamat utk saya poskan card raya... sekian terima kasih suma...

No comments: