Wednesday, December 2, 2009

misi kemanusiaan padang, indonesia




.


lama aku xupload blog ni . rasanya last b4 raya tu . berlalu bz. hahaha.. xda la sgt . kalut buat apa yek .. ntah la . sedar2masa berlalu mcm tu ja .



cuma lately ni mmg agak bz . mula2 dpt sms utk misi kemanusiaan ke thanaf . cumanya xcomfirm . jadual penerbangan asyik pospone . alikh2 dpt sms utk misi ke padang utk menemani dr kursiah (kak yong) . padahal aku br ja jmp kak yong . pelik2 trus aku call k.yong tanya . dia masih menunggu jawapan utk ke thanaf . tp dia juga register . alih2 bila aku dah register k.yong bg tau dia nak ke thanaf . aduh.. aku sengsorg . aku pikir mcmna ya . dah la xbiasa ngan misi2 luar ni . klu stakat misi banjir di sini biasa la . xpa la aku takawal ja la .
bermula la preparation aku utk ke padang . daripada persiapan barangan sehinggalah preparation dalaman .
bila semua dah prepare aku seorang diri ke kl . di kl ada anggota HALUAN pick up . ops.. tulis punya la panjang . lupa nak bg tau ... aku p misi bantuan kemanusiaan bersama NGO HALUAN . banyak yg aku pelajari semasa di sana . ak citer panjang sgt . enty kali ni aku nak upload pic ja . nak lbih pic lg dlm facebook aku .

No comments: