Sunday, March 9, 2014

bekas2 bento yang comel

bismillah. ...

assalamualikum wbt...

alhamdulillah di beri kesempatan untuk siapkan bekal untuk hubby dan anakanda saya a'liya sofea. suka sebab dapat bekalkan hasil air tangan utk org tersayang. lagi bersemangat bila saya di perkenalan kan dengan group bento seluruh malaysia di alam maya ini. dengan semangatnya saya terus mengajak hubby beli peralatan bento. insya Allah dari semasa saya akan update kan resepi hasil bento saya utk a'liya sofea dan hubby.
ini antara koleksi bento saya... semga Allah beri kekuatan dan istiqamah utk saya siapkan bento air tangan saya buat insan tersayang. .

bento ni beli dari kedai DIY

bento ni di import jauh dari Jepun... my sis study sana

2 comments:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Anonymous said...

UT/UT/UT/UT/UT/UT/UT/UT/UT/UT