Friday, July 10, 2009

xtvt hujung minggu..

weekend ni xda wat pa cuma duduk lepak di rumah . abis kan mjahit kain . smlm adikku nabilah call smpi 3 4 kali tanya resepi wat spegeti . ampeh tu . tu la slalu aku msk dapur xnak tlg . buat xtau ja . tau mkn n complane ja . kali ni dah duduk jauh tingin nak mkn xreti nak msk . aku pun bg la resepi mcmna nak wat sepegeti tp tu la smbl bg resepi smbl berleter la . hihihh . dah nama pun along .. mmg mcm tu la . lain kali wat lagi cek no .
ari ni sabtu .. angah balik cuti weekend . aku tertiba tingat dia nak mkn ayam golek dah hampir 1bln tp xdpt mkn. aku sian pd dia . xpa la kebetulan dah aku pun cuti blh la buatkan ayam golek utk dia . tingat ema ada bg satu web http://rinnchan.fotopages.com/ blh la aku try wat grilled tandoori chicken . lps tu nak try wat chicken pie plak . dan sebiji prune cake yg di pesan dr kakak bie .
baju ... on the way dah jahit . baju hampir 80% dah siap . kain xbuat apa lagi . 2 3 kali la kena tetas sbb terbalik . at last jait jelujur dulu then br tekan ngan mesin . hihhhiihi .
sarung tilam , bantai , dll xtgk lagi . thanks mama anas sbb bg pinjam contoh bantal baby tu . tp xsmpt buat lg . kena tangguh dulu .
minggu ni dok kisah psl msk ja keja nya , hihihi . xpa la ada masa lagi nak siapkan bantal baby tu . kak chik pun br 4bln . org tua2 ckp xelok sgt siapkan brg2 baby awal2 . (alasan xwat lagi la tu) .
oklah nak kuar cr brg nak msk . grilled tandoori chiken , prune cake n chicken pie .

No comments: